CASE STUDY

KOMPLEKSOWA OBSŁUGA MARKI
EZTI Candles.
Właściciel marki EZTI zwrócił się do Nas o stworzenie spójnej kreacji wizualnej firmy i jej produktów oraz kompleksowego planu marketingowego dla nowej linii produkcyjnej ekskluzywnych i naturalnych świec z wosku sojowego oraz wosku pszczelego.
W ramach współpracy stworzyliśmy dla firmy EZTI Księgę Znaku, obejmującą m.in. takie zagadnienia jak kolorystyka marki, motyw brandingowy oraz typografię i na jej podstawie powstało odświeżone logo, 13 personalizowanych projektów opakowań świec oraz 18 opakowań wosków zapachowych. Zwieńczeniem tych działań, było stworzenie profesjonalnej sesji zdjęciowej.
Kompleksowa obsługa firmy obejmowała skonstruowanie przemyślanej strategii marketingowej marki, wykorzystującą przede wszystkim SM Marketing. Duży nacisk położyliśmy na Influence marketing i obecnie aktywnie współpracujemy z influencerami, którzy intensywnie promując markę EZTI, przyczynili się do jej bardzo szybkiej ekspansji.
PROJEKT LOGOTYPU MARKI

Zgodnie z zaleceniami klienta, stworzone logo jest proste, a zarazem bardzo eleganckie i ekskluzywne. EZTI to marka premium i zostało to podkreślone poprzez zastosowanie surowej, czarno-białej kolorystyki.

PROJEKT SLOGANU MARKI


Filozofię marki reprezentuje slogan ENJOY THE MOMENT. odzwierciedlający misję firmy oraz stanowiący element identyfikacji werbalnej.

KREACJA WIZUALNA ŚWIEC


W ramach współpracy stworzyliśmy kreacje wizualną świec. Po raz kolejny postawiliśmy na kolor bieli i czerni, przełamany etykietą ze złotym hot – stamplingiem, dzięki czemu uzyskaliśmy bardzo ekskluzywny charakter świec. Kropką na i, było wykorzystanie wieczka z naturalnego dębu, który stanowi również podkładkę świecy.

PROJEKT OPAKOWAŃ ZEWNĘTRZNYCH


Aby podkreślić wysoką klasę produktu, każda świeca zapakowana jest w opakowanie zewnętrzne. W ramach współpracy z firmą EZTI powstało 13 projektów opakowań. W zależności od kolekcji zaprojektowane zostały białe i czarne pudełka z łącznikiem, który odzwierciedla zapach ukryty w środku.

PROJEKT OPAKOWAŃ – WOSKI


Firmie zależało, by każda seria miała spójny motyw przewodni, a etykiety wyróżniały się spośród innych produktów. Dlatego też, zdecydowaliśmy się na wykorzystanie intensywnych kolorów i bardzo wyrazistych grafik, starając się jednak, by całość pozostała bardzo elegancka i w odpowiedni sposób reprezentowała markę z segmentu premium. W ramach współpracy powstały 3 motywy przewodnie dla każdej kolekcji oraz 18 projektów etykiet.

PROFESJONALNA SESJA ZDJĘCIOWA/ PRZYGOTOWANIE MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH


Dla marki EZTI mieliśmy okazji przygotować profesjonalną sesję zdjęciową wraz z sesją produktową. Ponadto jesteśmy odpowiedzialni za obsługę graficzną firmy i przygotowujemy dla niej wszelkiego rodzaju materiały informacyjne, plakaty i katalogi.

OBSŁUGA SOCIAL MEDIA


Marka EZTI powierzyła nam obsługę swoich Kanałów Social Media. Wspólnie uzgodniliśmy, że SM Marketing opieramy na dwóch filarach. Na potrzeby firmy stworzyliśmy profile na Facebooku oraz Instagramie, gdzie przede wszystkim pokazujemy funkcjonowanie firmy oraz jej produktów. Zabieg ten ma na celu przybliżenie konsumentom mechanizmu działania młodego, polskiego przedsiębiorstwa, a sposób pisania przedstawiać punkt widzenia właścicielki, tak by wytworzona została przyjacielska atmosfera z klientami. Profile te zyskują coraz większą popularność i zasięgi, co przekłada się na duży wzrost zamówień.

INFLUENCE MARKETING


W działaniach marketingowych przede wszystkim opieramy się na Influence Marketingu, który jest niesamowicie efektywnym narzędziem do wzrostu rozpoznawalności marki oraz zwiększenia sprzedaży. W ramach ostatniej akcji, wyłoniliśmy 15 influencerów, do których powędrował zestaw świec. Dzięki bardzo pozytywnemu odbiorowi oraz wielu recenzjom, w ciągu dwóch tygodni od rozpoczęcia kampanii świadomość marki niesamowicie wzrosła, a zasięg kampanii wyniósł ponad 1 000 000 Unikalnych Użytkowników !

Telefon: +48 538 383 214

Email: kontakt@slashart.pl